ILOISTA JA TURVALLISTA VUODEN VAIHDETTA !

Tämän kukkakimpun ostin jouluksi ja edelleen se loistaa yhtä kauniina.
Aivan pakko on vielä lisätä yksi kuva ristiäisistä.

Kummi-enon ostama kastelahja tässä ihanassa pikkuisessa "pullukka" kätösessä: <3.
Niin kuin tiedätte tämä toisen kerran mummiksi tulo on ollut minun tämän vuoden ihanin juttu.
Kiitos teille ihanille blogiystäville ja kaikille vierailijoille tästä vuodesta:)

Kommentit